Pro seniory Pro seniory Fotogalerie Napište nám Diář starosty Dění v obci

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Kalendář akcí > Události od 27. 8. 2017

Kalendář akcí

Seznam událostí od 27. 8. 2017 do 9. 9. 2017


Neděle

Letní kino Štěpánov 2017

Datum: 1. 7. 2017 - 31. 8. 2017

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Miroslav SYCHRA / Jiří PELCL - BROOKLYN

Datum: 3. 8. 2017 - 31. 8. 2017

BROOKLYN Měli jsme štěstí, Jiří Pelcl, Miroslav Sychra a Iva Knobloch, že jsme mohli část roku prožít v Brooklynu a evropskýma očima skenovat zdejší život. Výstava v Galerii Caesar je vizuální zprávou o této neobyčejné čtvrti, kam se z Manhattanu přestěhovala autentická pestrost New Yorku. Fotografie Miroslava Sychry a objekty Jiřího Pelcla ukazují uhranutost všedním, obyčejným Brooklynem odpadků a bouraček, stavenišť, zapadlých zákoutí, spotřebních předmětů, prostředí, kde dochází k interakci člověka s primitivností, neurvalostí a hrubostí ulice, a přece se v tomto nemalebném prostředí žije, sportuje, hraje, běhá, pokračuje kupředu v životaplné důvěře v život. Brooklynská ulice, tam Evropan asi zahlédne to podstatné z Ameriky. V Americe se zrodil Pop Art – tady má všední spotřební předmět auru neobyčejnosti, i kdybychom byli jakkoliv protikonzumní, přece naše oči svede blýskavý a zářivý obal a excentrický tvar. Jiří Pelcl sám komentoval svoje objekty z plechovek jako kritiku amerického konzumerismu. Ano, pro nás Evropany je spousta věcí nepřijatelných a nepřirozených – a přece jsme tím fascinováni. O tomto paradoxu píše výstižně Jean Baudrillard ve svém dlouhém eseji Amerika. Banální zboží a každodenní předmět mají až myticky mystický rozměr, což vysvětluje absencí věkovité kultury. V Evropě byly odedávna navrstveny hromady věcí na metr čtvereční, některé poztráceny a zničeny, některé muzealizovány pro svou estetiku či technický vtip, nebo jako historický svědek. Kdo ví, jestli se Evropu podařilo v hustotě předmětů na metr čtvereční Ameriku dohnat. Předmětný svět, výsledek lidské práce, tu stojí proti bujnému a drsnému světu přírody, ať jsou to neprostupné vegetativní nálety, agresivní množení švábů, nehorázně přejedení holubi a další městské ptactvo obřích rozměrů, vždyť na chodníku se povalují zbytky hamburgrů a pečených kuřat z podivné hmoty; Dunkin Donut a Mc Donald´s jako výspa civilizovaného světa proti zdivočelé přírodě. I v Brooklynu, jako v celé Americe vnímáme město jako zkrocenou, člověku nepřátelskou přírodu, jako pokoření jejího svrchovaného bytí. Použité předměty, plechovky, večeře, boty, oblečení, nádobí, cokoliv, povyhazované na ulici, vyznačují stopu člověka v cihlové a asfaltové poušti, v krajině města i za ním. Fotografie Miroslava Sychry tuto atmosféru výstižně zachycují. V Salingerově povídce ukazuje otec desetiletému synovi předměty kolem sebe, dává je na stůl jako na sokl v galerii, aby si je chlapec mohl soustředěně prohlížet. Běžnou, všední věc na stole vytrženou z obvyklého provozu vnímá jako pozoruhodný úkaz s posvátným posláním. Předmět jako fetiš. Dva bratry z Michiganu, teenagery Aya a Tea, výborné rap-hiphopové performery, zaujaly v nákupním centru luxusní hodinky zn. Rolex (cena od 80 tisíc do tři čtvrti milionu korun) a zatoužili po nich. Složili píseň a nahráli video, které se stalo globálním hitem. Text neříká téměř nic jiného než: All I ever wanted was a rolly, rolly, rolly. Naléhavý hlas z té písničky snad dělá jemný protest song, youtube performance s černošskými dětmi a vrstevníky jako by v tomto kontextu říkala, že i černošský výrostek má právo toužit po nepředstavitelně drahých hodinkách patřících na zápěstí boháčů, byznysmenů, úspěšných a majetných. Nakonec si hoši díky hitu mohli rolexky dopřát, I feel well, říká Ayo v interview, cítí se s nimi dobře. Spotřební předmět se stal fetišem a takový je komentář Jiřího Pelcla k jeho objektům. Neodhaluje ale toto nábožné uctívání předmětu něco víc? Dívám- li se na video Aya a Tea, mám neodbytný pocit, že jdou ve své touze po rolexkách a radosti z jejich užívání, někam hlouběji, k podstatě unikavé existence nás samotných. Nevlastníme naši existenci, protože jsme ji bez zásluhy dostali – a tak snad vlastníme-li předmět, který nám je bytostně blízký, jako bychom se dotkli, sice iluzorně, své identity…. Že toužení po věcech je nicotné mámení a šalba profánního, zcestná touha po umělém ráji a falešné náboženství, to si uvědomovaly četné puritánské sekty s asketickými pravidly soužití. Jednu z nich, Shakers, Jiří Pelcl v USA studoval; jeho objekty mají tvar kříže. Brooklyn protíná dlouhá tepna Church avenue, kde každých padesát metrů narazíte na kostel, mormonský, katolický, moravských bratří, pravoslavný a bezpočet dalších křesťanských denominací, v okolí jsou rozesety modlitebny v parteru ulice, v bývalých garážích, obchodech, skladech, každou neděli dopoledne potkáte celé rodiny v těch nejsvátečnějších šatech, z modliteben se ozývá elektrická kytara a extatický křik, doprovázený halasným mručením. Nelze nespojit náboženskou citlivost Brooklyňanů s dávným vykořeněním a nevyhojenou jizvou otroctví. Předmětný svět, jako třeba kostelní uniforma v katolickém svatostánku, může být znakem sebeuvědomělé společenské důstojnosti. Předmět, člověk a prostředí do sebe ve Spojených státech zapadají jinak než v Evropě, a tato souvztažnost se vyjeví teprve po delší době, pokud člověk žije déle a ve čtvrti, která je autentická a záhadná jako BRKLN. Mohli jsme být na chvilku součástí té pestré brooklynské mozaiky a upřímně řečeno se nám stýská tady odtud, z našeho českého, pohodlně útulného obývacího pokoje, který má pro jistotu zavřená dveře i okna. PhDr. Iva Knobloch, kurátorka sbírky grafiky Uměleckoprůmyslového musea v Praze.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Pondělí

Letní kino Štěpánov 2017

Datum: 1. 7. 2017 - 31. 8. 2017

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Miroslav SYCHRA / Jiří PELCL - BROOKLYN

Datum: 3. 8. 2017 - 31. 8. 2017

BROOKLYN Měli jsme štěstí, Jiří Pelcl, Miroslav Sychra a Iva Knobloch, že jsme mohli část roku prožít v Brooklynu a evropskýma očima skenovat zdejší život. Výstava v Galerii Caesar je vizuální zprávou o této neobyčejné čtvrti, kam se z Manhattanu přestěhovala autentická pestrost New Yorku. Fotografie Miroslava Sychry a objekty Jiřího Pelcla ukazují uhranutost všedním, obyčejným Brooklynem odpadků a bouraček, stavenišť, zapadlých zákoutí, spotřebních předmětů, prostředí, kde dochází k interakci člověka s primitivností, neurvalostí a hrubostí ulice, a přece se v tomto nemalebném prostředí žije, sportuje, hraje, běhá, pokračuje kupředu v životaplné důvěře v život. Brooklynská ulice, tam Evropan asi zahlédne to podstatné z Ameriky. V Americe se zrodil Pop Art – tady má všední spotřební předmět auru neobyčejnosti, i kdybychom byli jakkoliv protikonzumní, přece naše oči svede blýskavý a zářivý obal a excentrický tvar. Jiří Pelcl sám komentoval svoje objekty z plechovek jako kritiku amerického konzumerismu. Ano, pro nás Evropany je spousta věcí nepřijatelných a nepřirozených – a přece jsme tím fascinováni. O tomto paradoxu píše výstižně Jean Baudrillard ve svém dlouhém eseji Amerika. Banální zboží a každodenní předmět mají až myticky mystický rozměr, což vysvětluje absencí věkovité kultury. V Evropě byly odedávna navrstveny hromady věcí na metr čtvereční, některé poztráceny a zničeny, některé muzealizovány pro svou estetiku či technický vtip, nebo jako historický svědek. Kdo ví, jestli se Evropu podařilo v hustotě předmětů na metr čtvereční Ameriku dohnat. Předmětný svět, výsledek lidské práce, tu stojí proti bujnému a drsnému světu přírody, ať jsou to neprostupné vegetativní nálety, agresivní množení švábů, nehorázně přejedení holubi a další městské ptactvo obřích rozměrů, vždyť na chodníku se povalují zbytky hamburgrů a pečených kuřat z podivné hmoty; Dunkin Donut a Mc Donald´s jako výspa civilizovaného světa proti zdivočelé přírodě. I v Brooklynu, jako v celé Americe vnímáme město jako zkrocenou, člověku nepřátelskou přírodu, jako pokoření jejího svrchovaného bytí. Použité předměty, plechovky, večeře, boty, oblečení, nádobí, cokoliv, povyhazované na ulici, vyznačují stopu člověka v cihlové a asfaltové poušti, v krajině města i za ním. Fotografie Miroslava Sychry tuto atmosféru výstižně zachycují. V Salingerově povídce ukazuje otec desetiletému synovi předměty kolem sebe, dává je na stůl jako na sokl v galerii, aby si je chlapec mohl soustředěně prohlížet. Běžnou, všední věc na stole vytrženou z obvyklého provozu vnímá jako pozoruhodný úkaz s posvátným posláním. Předmět jako fetiš. Dva bratry z Michiganu, teenagery Aya a Tea, výborné rap-hiphopové performery, zaujaly v nákupním centru luxusní hodinky zn. Rolex (cena od 80 tisíc do tři čtvrti milionu korun) a zatoužili po nich. Složili píseň a nahráli video, které se stalo globálním hitem. Text neříká téměř nic jiného než: All I ever wanted was a rolly, rolly, rolly. Naléhavý hlas z té písničky snad dělá jemný protest song, youtube performance s černošskými dětmi a vrstevníky jako by v tomto kontextu říkala, že i černošský výrostek má právo toužit po nepředstavitelně drahých hodinkách patřících na zápěstí boháčů, byznysmenů, úspěšných a majetných. Nakonec si hoši díky hitu mohli rolexky dopřát, I feel well, říká Ayo v interview, cítí se s nimi dobře. Spotřební předmět se stal fetišem a takový je komentář Jiřího Pelcla k jeho objektům. Neodhaluje ale toto nábožné uctívání předmětu něco víc? Dívám- li se na video Aya a Tea, mám neodbytný pocit, že jdou ve své touze po rolexkách a radosti z jejich užívání, někam hlouběji, k podstatě unikavé existence nás samotných. Nevlastníme naši existenci, protože jsme ji bez zásluhy dostali – a tak snad vlastníme-li předmět, který nám je bytostně blízký, jako bychom se dotkli, sice iluzorně, své identity…. Že toužení po věcech je nicotné mámení a šalba profánního, zcestná touha po umělém ráji a falešné náboženství, to si uvědomovaly četné puritánské sekty s asketickými pravidly soužití. Jednu z nich, Shakers, Jiří Pelcl v USA studoval; jeho objekty mají tvar kříže. Brooklyn protíná dlouhá tepna Church avenue, kde každých padesát metrů narazíte na kostel, mormonský, katolický, moravských bratří, pravoslavný a bezpočet dalších křesťanských denominací, v okolí jsou rozesety modlitebny v parteru ulice, v bývalých garážích, obchodech, skladech, každou neděli dopoledne potkáte celé rodiny v těch nejsvátečnějších šatech, z modliteben se ozývá elektrická kytara a extatický křik, doprovázený halasným mručením. Nelze nespojit náboženskou citlivost Brooklyňanů s dávným vykořeněním a nevyhojenou jizvou otroctví. Předmětný svět, jako třeba kostelní uniforma v katolickém svatostánku, může být znakem sebeuvědomělé společenské důstojnosti. Předmět, člověk a prostředí do sebe ve Spojených státech zapadají jinak než v Evropě, a tato souvztažnost se vyjeví teprve po delší době, pokud člověk žije déle a ve čtvrti, která je autentická a záhadná jako BRKLN. Mohli jsme být na chvilku součástí té pestré brooklynské mozaiky a upřímně řečeno se nám stýská tady odtud, z našeho českého, pohodlně útulného obývacího pokoje, který má pro jistotu zavřená dveře i okna. PhDr. Iva Knobloch, kurátorka sbírky grafiky Uměleckoprůmyslového musea v Praze.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Úterý

Letní kino Štěpánov 2017

Datum: 1. 7. 2017 - 31. 8. 2017

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Miroslav SYCHRA / Jiří PELCL - BROOKLYN

Datum: 3. 8. 2017 - 31. 8. 2017

BROOKLYN Měli jsme štěstí, Jiří Pelcl, Miroslav Sychra a Iva Knobloch, že jsme mohli část roku prožít v Brooklynu a evropskýma očima skenovat zdejší život. Výstava v Galerii Caesar je vizuální zprávou o této neobyčejné čtvrti, kam se z Manhattanu přestěhovala autentická pestrost New Yorku. Fotografie Miroslava Sychry a objekty Jiřího Pelcla ukazují uhranutost všedním, obyčejným Brooklynem odpadků a bouraček, stavenišť, zapadlých zákoutí, spotřebních předmětů, prostředí, kde dochází k interakci člověka s primitivností, neurvalostí a hrubostí ulice, a přece se v tomto nemalebném prostředí žije, sportuje, hraje, běhá, pokračuje kupředu v životaplné důvěře v život. Brooklynská ulice, tam Evropan asi zahlédne to podstatné z Ameriky. V Americe se zrodil Pop Art – tady má všední spotřební předmět auru neobyčejnosti, i kdybychom byli jakkoliv protikonzumní, přece naše oči svede blýskavý a zářivý obal a excentrický tvar. Jiří Pelcl sám komentoval svoje objekty z plechovek jako kritiku amerického konzumerismu. Ano, pro nás Evropany je spousta věcí nepřijatelných a nepřirozených – a přece jsme tím fascinováni. O tomto paradoxu píše výstižně Jean Baudrillard ve svém dlouhém eseji Amerika. Banální zboží a každodenní předmět mají až myticky mystický rozměr, což vysvětluje absencí věkovité kultury. V Evropě byly odedávna navrstveny hromady věcí na metr čtvereční, některé poztráceny a zničeny, některé muzealizovány pro svou estetiku či technický vtip, nebo jako historický svědek. Kdo ví, jestli se Evropu podařilo v hustotě předmětů na metr čtvereční Ameriku dohnat. Předmětný svět, výsledek lidské práce, tu stojí proti bujnému a drsnému světu přírody, ať jsou to neprostupné vegetativní nálety, agresivní množení švábů, nehorázně přejedení holubi a další městské ptactvo obřích rozměrů, vždyť na chodníku se povalují zbytky hamburgrů a pečených kuřat z podivné hmoty; Dunkin Donut a Mc Donald´s jako výspa civilizovaného světa proti zdivočelé přírodě. I v Brooklynu, jako v celé Americe vnímáme město jako zkrocenou, člověku nepřátelskou přírodu, jako pokoření jejího svrchovaného bytí. Použité předměty, plechovky, večeře, boty, oblečení, nádobí, cokoliv, povyhazované na ulici, vyznačují stopu člověka v cihlové a asfaltové poušti, v krajině města i za ním. Fotografie Miroslava Sychry tuto atmosféru výstižně zachycují. V Salingerově povídce ukazuje otec desetiletému synovi předměty kolem sebe, dává je na stůl jako na sokl v galerii, aby si je chlapec mohl soustředěně prohlížet. Běžnou, všední věc na stole vytrženou z obvyklého provozu vnímá jako pozoruhodný úkaz s posvátným posláním. Předmět jako fetiš. Dva bratry z Michiganu, teenagery Aya a Tea, výborné rap-hiphopové performery, zaujaly v nákupním centru luxusní hodinky zn. Rolex (cena od 80 tisíc do tři čtvrti milionu korun) a zatoužili po nich. Složili píseň a nahráli video, které se stalo globálním hitem. Text neříká téměř nic jiného než: All I ever wanted was a rolly, rolly, rolly. Naléhavý hlas z té písničky snad dělá jemný protest song, youtube performance s černošskými dětmi a vrstevníky jako by v tomto kontextu říkala, že i černošský výrostek má právo toužit po nepředstavitelně drahých hodinkách patřících na zápěstí boháčů, byznysmenů, úspěšných a majetných. Nakonec si hoši díky hitu mohli rolexky dopřát, I feel well, říká Ayo v interview, cítí se s nimi dobře. Spotřební předmět se stal fetišem a takový je komentář Jiřího Pelcla k jeho objektům. Neodhaluje ale toto nábožné uctívání předmětu něco víc? Dívám- li se na video Aya a Tea, mám neodbytný pocit, že jdou ve své touze po rolexkách a radosti z jejich užívání, někam hlouběji, k podstatě unikavé existence nás samotných. Nevlastníme naši existenci, protože jsme ji bez zásluhy dostali – a tak snad vlastníme-li předmět, který nám je bytostně blízký, jako bychom se dotkli, sice iluzorně, své identity…. Že toužení po věcech je nicotné mámení a šalba profánního, zcestná touha po umělém ráji a falešné náboženství, to si uvědomovaly četné puritánské sekty s asketickými pravidly soužití. Jednu z nich, Shakers, Jiří Pelcl v USA studoval; jeho objekty mají tvar kříže. Brooklyn protíná dlouhá tepna Church avenue, kde každých padesát metrů narazíte na kostel, mormonský, katolický, moravských bratří, pravoslavný a bezpočet dalších křesťanských denominací, v okolí jsou rozesety modlitebny v parteru ulice, v bývalých garážích, obchodech, skladech, každou neděli dopoledne potkáte celé rodiny v těch nejsvátečnějších šatech, z modliteben se ozývá elektrická kytara a extatický křik, doprovázený halasným mručením. Nelze nespojit náboženskou citlivost Brooklyňanů s dávným vykořeněním a nevyhojenou jizvou otroctví. Předmětný svět, jako třeba kostelní uniforma v katolickém svatostánku, může být znakem sebeuvědomělé společenské důstojnosti. Předmět, člověk a prostředí do sebe ve Spojených státech zapadají jinak než v Evropě, a tato souvztažnost se vyjeví teprve po delší době, pokud člověk žije déle a ve čtvrti, která je autentická a záhadná jako BRKLN. Mohli jsme být na chvilku součástí té pestré brooklynské mozaiky a upřímně řečeno se nám stýská tady odtud, z našeho českého, pohodlně útulného obývacího pokoje, který má pro jistotu zavřená dveře i okna. PhDr. Iva Knobloch, kurátorka sbírky grafiky Uměleckoprůmyslového musea v Praze.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Středa

Letní kino Štěpánov 2017

Datum: 1. 7. 2017 - 31. 8. 2017

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Miroslav SYCHRA / Jiří PELCL - BROOKLYN

Datum: 3. 8. 2017 - 31. 8. 2017

BROOKLYN Měli jsme štěstí, Jiří Pelcl, Miroslav Sychra a Iva Knobloch, že jsme mohli část roku prožít v Brooklynu a evropskýma očima skenovat zdejší život. Výstava v Galerii Caesar je vizuální zprávou o této neobyčejné čtvrti, kam se z Manhattanu přestěhovala autentická pestrost New Yorku. Fotografie Miroslava Sychry a objekty Jiřího Pelcla ukazují uhranutost všedním, obyčejným Brooklynem odpadků a bouraček, stavenišť, zapadlých zákoutí, spotřebních předmětů, prostředí, kde dochází k interakci člověka s primitivností, neurvalostí a hrubostí ulice, a přece se v tomto nemalebném prostředí žije, sportuje, hraje, běhá, pokračuje kupředu v životaplné důvěře v život. Brooklynská ulice, tam Evropan asi zahlédne to podstatné z Ameriky. V Americe se zrodil Pop Art – tady má všední spotřební předmět auru neobyčejnosti, i kdybychom byli jakkoliv protikonzumní, přece naše oči svede blýskavý a zářivý obal a excentrický tvar. Jiří Pelcl sám komentoval svoje objekty z plechovek jako kritiku amerického konzumerismu. Ano, pro nás Evropany je spousta věcí nepřijatelných a nepřirozených – a přece jsme tím fascinováni. O tomto paradoxu píše výstižně Jean Baudrillard ve svém dlouhém eseji Amerika. Banální zboží a každodenní předmět mají až myticky mystický rozměr, což vysvětluje absencí věkovité kultury. V Evropě byly odedávna navrstveny hromady věcí na metr čtvereční, některé poztráceny a zničeny, některé muzealizovány pro svou estetiku či technický vtip, nebo jako historický svědek. Kdo ví, jestli se Evropu podařilo v hustotě předmětů na metr čtvereční Ameriku dohnat. Předmětný svět, výsledek lidské práce, tu stojí proti bujnému a drsnému světu přírody, ať jsou to neprostupné vegetativní nálety, agresivní množení švábů, nehorázně přejedení holubi a další městské ptactvo obřích rozměrů, vždyť na chodníku se povalují zbytky hamburgrů a pečených kuřat z podivné hmoty; Dunkin Donut a Mc Donald´s jako výspa civilizovaného světa proti zdivočelé přírodě. I v Brooklynu, jako v celé Americe vnímáme město jako zkrocenou, člověku nepřátelskou přírodu, jako pokoření jejího svrchovaného bytí. Použité předměty, plechovky, večeře, boty, oblečení, nádobí, cokoliv, povyhazované na ulici, vyznačují stopu člověka v cihlové a asfaltové poušti, v krajině města i za ním. Fotografie Miroslava Sychry tuto atmosféru výstižně zachycují. V Salingerově povídce ukazuje otec desetiletému synovi předměty kolem sebe, dává je na stůl jako na sokl v galerii, aby si je chlapec mohl soustředěně prohlížet. Běžnou, všední věc na stole vytrženou z obvyklého provozu vnímá jako pozoruhodný úkaz s posvátným posláním. Předmět jako fetiš. Dva bratry z Michiganu, teenagery Aya a Tea, výborné rap-hiphopové performery, zaujaly v nákupním centru luxusní hodinky zn. Rolex (cena od 80 tisíc do tři čtvrti milionu korun) a zatoužili po nich. Složili píseň a nahráli video, které se stalo globálním hitem. Text neříká téměř nic jiného než: All I ever wanted was a rolly, rolly, rolly. Naléhavý hlas z té písničky snad dělá jemný protest song, youtube performance s černošskými dětmi a vrstevníky jako by v tomto kontextu říkala, že i černošský výrostek má právo toužit po nepředstavitelně drahých hodinkách patřících na zápěstí boháčů, byznysmenů, úspěšných a majetných. Nakonec si hoši díky hitu mohli rolexky dopřát, I feel well, říká Ayo v interview, cítí se s nimi dobře. Spotřební předmět se stal fetišem a takový je komentář Jiřího Pelcla k jeho objektům. Neodhaluje ale toto nábožné uctívání předmětu něco víc? Dívám- li se na video Aya a Tea, mám neodbytný pocit, že jdou ve své touze po rolexkách a radosti z jejich užívání, někam hlouběji, k podstatě unikavé existence nás samotných. Nevlastníme naši existenci, protože jsme ji bez zásluhy dostali – a tak snad vlastníme-li předmět, který nám je bytostně blízký, jako bychom se dotkli, sice iluzorně, své identity…. Že toužení po věcech je nicotné mámení a šalba profánního, zcestná touha po umělém ráji a falešné náboženství, to si uvědomovaly četné puritánské sekty s asketickými pravidly soužití. Jednu z nich, Shakers, Jiří Pelcl v USA studoval; jeho objekty mají tvar kříže. Brooklyn protíná dlouhá tepna Church avenue, kde každých padesát metrů narazíte na kostel, mormonský, katolický, moravských bratří, pravoslavný a bezpočet dalších křesťanských denominací, v okolí jsou rozesety modlitebny v parteru ulice, v bývalých garážích, obchodech, skladech, každou neděli dopoledne potkáte celé rodiny v těch nejsvátečnějších šatech, z modliteben se ozývá elektrická kytara a extatický křik, doprovázený halasným mručením. Nelze nespojit náboženskou citlivost Brooklyňanů s dávným vykořeněním a nevyhojenou jizvou otroctví. Předmětný svět, jako třeba kostelní uniforma v katolickém svatostánku, může být znakem sebeuvědomělé společenské důstojnosti. Předmět, člověk a prostředí do sebe ve Spojených státech zapadají jinak než v Evropě, a tato souvztažnost se vyjeví teprve po delší době, pokud člověk žije déle a ve čtvrti, která je autentická a záhadná jako BRKLN. Mohli jsme být na chvilku součástí té pestré brooklynské mozaiky a upřímně řečeno se nám stýská tady odtud, z našeho českého, pohodlně útulného obývacího pokoje, který má pro jistotu zavřená dveře i okna. PhDr. Iva Knobloch, kurátorka sbírky grafiky Uměleckoprůmyslového musea v Praze.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Čtvrtek

Letní kino Štěpánov 2017

Datum: 1. 7. 2017 - 31. 8. 2017

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Moc mysli nad tělem

Přednáška • Zákony mysli a zákony hmoty • Transformace hmoty • Síla imaginace

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Pátek

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Provozní doba koupaliště Žerotín

Datum: 19. 7. 2017 - 1. 9. 2017

Nabídka práce - Pňovice

Datum: 18. 8. 2017 - 1. 9. 2017

Lidový rok ® - Mezinárodní folklorní festival

Datum: 1. 9. 2017 - 3. 9. 2017

XXVII. ročník mezinárodního folklorního festivalu, akce cyklu Hanácký rok v Bystřici.pátek 20 – 22 hod. / filmové představení sobota 14 – 23 hod. / Vystoupení dětských folklorních souborů, večerní galaprogram, ohňostroj neděle 9 – 18 hod. / Nedělní mše, přehlídka lidových muzik, vystoupení domácích i zahraničních folklorních souborů Doprovodné programy: řemeslný jarmark, výstavy, pouťové atrakce, regionální gastronomie

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Sobota

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Lidový rok ® - Mezinárodní folklorní festival

Datum: 1. 9. 2017 - 3. 9. 2017

XXVII. ročník mezinárodního folklorního festivalu, akce cyklu Hanácký rok v Bystřici.pátek 20 – 22 hod. / filmové představení sobota 14 – 23 hod. / Vystoupení dětských folklorních souborů, večerní galaprogram, ohňostroj neděle 9 – 18 hod. / Nedělní mše, přehlídka lidových muzik, vystoupení domácích i zahraničních folklorních souborů Doprovodné programy: řemeslný jarmark, výstavy, pouťové atrakce, regionální gastronomie

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Neděle

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Pondělí

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Úterý

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Středa

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Čtvrtek

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Pátek

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Tina Buchholtz: obrazy

Datum: 29. 7. 2017 - 28. 9. 2017

Tina Buchholtz je německá umělkyně, jejímž uměleckým zájmem je současná společnost, její stresy a mechanismy jeho zvládnutí. Nejprve zabývala grafikou a kreslením. Konec devadesátých let pro ni znamenal odklon od původního tradičního vyobrazení krajin a přechod k neformálním barevným kombinacím. Obrazy z fúzujících vrstev barev vytvářejí struktury v barvě moře s hlubokou intenzitou výrazu. Tina Buchholtz vytváří abstraktní umělecká díla v akrylu na plátně pomocí techniky broušení, která odhaluje zajímavé barvy, tvary a textury. Práce se provádí pouze s použitím špachtle, proces se opakuje znovu a znovu až ke vzniku jemných čar a vyvolává dojem velké hloubky a trojrozměrnosti z hlediska pozorovatele. Jemné, reliéfní struktury vytvářejí vzory stínu při pohybu světla, takže se obraz mění podle osvětlení. Její obrazy jsou charakterizovány vlastní, autorskou technikou, která je jedinečná pro umělecký svět a nikdo jiný ji nepoužívá. Její práce lze nalézt ve sbírkách německého parlamentu i ve významných soukromých a korporátních sbírkách po celém světě.Vernisáž výstavy se uskuteční v sobotu 29. 7. 2017 v 17 hod.

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Sobota

Upozornění - MUDr. Gastová

Datum: 17. 7. 2017 - 1. 1. 2018

Soutěžní přehlídka mažoretek

Pořádají mažoretky Hvězdičky z Lošova

Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých

Datum: 3. 5. 2017 - 30. 9. 2017

Přijměte, prosím, pozvání od pořadatelů expozice Úsovského muzea na výstavu "Mlýnky a mašinky, pomocníci v domácnosti v letech minulých". Muzeum otevřeno od 3. května 2017 do 30. září 2017, úterý až neděle a to od 9:00 do 16:00 hodin.

Dlouhé Stráně

Pořadatel:KČT odbor Polička Ročník:1 Loňský počet účastníků:0 Začátek:09.09. 2017 Čas: dle propozic Místo: Polička Konec:09.09. 2017 Místo: Polička


Stránky zdarma

Vytvořte si vlastní webové stránky zdarma na doméně www.stepanov.cz

Registrujte se zde

 

 

21. 8. Johana

Zítra: Bohuslav

Hlášení rozhlasu

Přivítali byste hlášení obecního rozhlasu vícekrát denně?
a) stačí 1x
  
 155
b) alespoň 2x (dopoledne a odpoledne či večer)
  
 121
c) 3x (dopoledne, odpoledne a večer)
  
 46

Kalendář akcí

Návštěvnost stránek

519749