Horní menu

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Radnice > COVID-19

COVID-19

Provoz Městského úřadu Štěpánov

V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a nařízeními MZ ČR nejsou úřední hodiny Městského úřadu Štěpánov omezeny.
 
Úřední hodiny:
pondělí a středa, od 8 - 11:30  a od 12:30 do 17 hodin.
 

Úřední hodiny pro příjem podání (podatelna):

Pondělí, Středa

08:00 - 11:30    12:30 - 17:00

Úterý, Čtvrtek 08:00 - 11:30    12:30 - 14:00
Pátek 08:00 - 11:30    

 

Přijatá opatření:

- upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách v rozsahu stanoveném tímto krizovým opatřením
- příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, kdy je to možné, se upřednostní elektronická komunikace
- zvýšení hygienických opatření (pravidelná desinfekce vnitřních prostor úřadu, dostupnost desinfekce pro občany, instalace přepážek ad.)

 Platná opatření a nařízení