COVID-19
Provoz Městského úřadu Štěpánov
V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a nařízeními MZ ČR nejsou úřední hodiny Městského úřadu Štěpánov omezeny.
Úřední hodiny:
pondělí a středa, od 8 - 11:30 a od 12:30 do 17 hodin.
Úřední hodiny pro příjem podání (podatelna):
Pondělí, Středa
|
08:00 - 11:30 12:30 - 17:00
|
Úterý, Čtvrtek |
08:00 - 11:30 12:30 - 14:00 |
Pátek |
08:00 - 11:30 |
Přijatá opatření:
- upřednostňování písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách v rozsahu stanoveném tímto krizovým opatřením
- příjem veškerých dokumentů od klientů/veřejnosti pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, kdy je to možné, se upřednostní elektronická komunikace
- zvýšení hygienických opatření (pravidelná desinfekce vnitřních prostor úřadu, dostupnost desinfekce pro občany, instalace přepážek ad.)