Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Radnice > Popis úřadu

Popis úřadu

    Městský úřad

    Mgr. Jiří Šindler
    starosta
    +420 585 319 611, +420 724 179 844
    starosta@stepanov.cz  
    Ing. Luděk Růžička
    místostarosta
    +420 739 506 698
    mistostarosta@stepanov.cz  
    Mgr. Vojtěch Kohoutek
    tajemník MÚ 
    +420 585 386 482, +420 725 132 727
    tajemnik@stepanov.cz  
    Ing. Ivana Válková
    hlavní účetní 
    +420 585 386 482
    valkova@stepanov.cz, ekonom@stepanov.cz  

    Struktura městského úřadu

    STAROSTA - stojí v čele městského úřadu a je mu přímo podřízena Obecní policie

    MÍSTOSTAROSTA - zastupuje starostu v době nepřítomnosti ve všech záležitostech

    TAJEMNÍK - je statutárním zástupcem zaměstnavatele, řídí práci zaměstnanců městského úřadu v přenesené i samostatné působnosti, navrhuje RM organizační strukturu MěÚ, změny organizační struktury MěÚ a změny počtu zaměstnanců MěÚ, navrhuje RM jmenování vedoucích odborů, stanovuje výši jejich platu. Je přímo podřízen starostovi města. Zastává funkci správce rozpočtu v souladu se zákony 128/2000 Sb. a 250/2000 Sb. Plní úkoly stanovené zastupitelstvem, radou a starostou.

    Asistent starosty pořizuje záznamy z jednání, vyřizuje korespondenci starosty a tajemníka.

    Městský úřad má 3 odbory

    • stavební úřad (SÚ)
    • odbor hospodářsko-správní (HSO)
    • odbor majetko-správní (MSO)

    Metodicky je řízen příslušnými odbory Krajského úřadu Olomouckého kraje, odvolacím orgánem je Krajský úřad Olomouckého kraje, odvolání se podává prostřednictvím Městského úřadu Štěpánov.

    ODBOR STAVEBNÍ ÚŘAD (SÚ)

    • Svou činnost vykonává především v přenesené působnosti v oblasti stavebního řádu. 

    ODBOR HOSPODÁŘSKO-SPRÁVNÍ (HSO)

    • Spravuje hospodaření s byty, pronájmy bytů, nebytových prostor a pozemků.
    • Do jeho činnosti spadá chod obecního úřadu (mzdy apod.) i vedení podatelny MěÚ.
    • Spravuje informační systém - data z katastrálního úřad apod.
    • V přenesené působnosti spravuje matriku, evidenci obyvatel, sociální šetření a veškerou agendu, která s tímto souvisí. Provádí úkony v systému CZECH POINT.

        - FINANČNÍ ODDĚLENÍ

    • V samostatné působnosti vykonává správu všech poplatků, které do této působnosti spadají. Spravuje poplatky v přenesené působnosti.
    • Spravuje po účetní stránce hospodaření s majetkem města, vede řádný přehled o hospodaření obce s finančními prostředky.

    ODBOR MAJETKO-SPRÁVNÍ (MSO)

    • Technicky zabezpečuje chod zařízení ve správě města, zabezpečuje opravy a údržbu veškerého majetku města v rámci rozpočtu města.
    • Zajišťuje odvoz a likvidaci veškerých odpadů vzniklých na území města a vyřizuje veškeré záležitosti týkajících se v městě odpadních i pitných vod.
    • Vydává správní rozhodnutí v oblasti znečišťování ovzduší (malé zdroje) a rozkopávky komunikací, vyjadřuje se ke správním řízením stavebního úřadu, životního prostředí a ke všem záležitostem, které se týkají majetku města.
    • Vede evidenci včelstev, zajišťuje veterinární opatření k výstavám zvířectva a ptactva, schvaluje kácení dřevin a náhradní výsadbu.
    • Je zodpovědný za územní plán města. 
    • Referent investic zajišťuje veškeré náležitosti ohledně výstavby nových objektů a staveb, kdy je investorem město.

    STRUKTURA MĚSTSKÉHO ÚŘADU

    Organizační schéma Městského úřadu Štěpánov schválené Radou obce Štěpánov dne 15. 4. 2019 usnesením č. 13R/3/19 s účinností od 1. 7. 2019.

     

    Úřední a pokladní dny:

    Městský úřad, tel. 585 386 482 

    Stavební úřad, tel. 585 387 267

    Pondělí 8:00 - 11:30    12:30 - 17:00
    Středa 8:00 - 11:30    12:30 - 17:00

    Mimo tyto úřední hodiny příslušní úředníci vyřizují dříve přijatá podání či mohou být zaneprázdněni místním šetřením a jinými úkoly a proto v tuto dobu nemusí být Vaše záležitosti vyřízeny. Podatelna by měla být  v provozu téměř vždy v tuto pracovní dobu:

    Pondělí, Středa

    8:00 - 11:30    12:30 - 17:00

    Úterý, Čtvrtek 8:00 - 11:30    12:30 - 15:00
    Pátek 8:00 - 11:30    12:30 - 13:30